Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Komentář: To je vděk. Jak se chová Jolla (téměř) ke svým.

Michal Poláček 0

Často je nám vytýkáno obecné zaměření webu. Víme, že kvalitní web o Sailfish OS se nedá dělá dělat s porty na modely N9 nebo Nexus4. Snažili jsme se tedy společnost kontaktovat se žádostí vyzkoušet Jolla Phone, ovšem bez odezvy. Pravda, že si finové telefon chrání i před největšími médii…

Jelikož jsme blog, tak ze své podstaty nevystupujeme v rámci Jolla komunity jako oficiální kanál, ani o ztrátě této nezávislosti neuvažuji.
Na Twitteru působí komunita @Jolla_CZ_SK, kterou reprezentuje @_Pyler_, @RezzaBuh, @RusnakCOBRA, @xmlich02 a ‏@Kaacz, ovšem opět se nejedná o „ofiko“ kanál.
Naše zdroje jsou omezené, v současné době si nemůžeme dovolit koupit náš vlastní redakční Jolla Phone, jelikož převážně studujeme, a proto se musíme spolehnout na webové kanály. Každopádně přístroj se vždycky sežene, ať už od partnerů nebo majitelů.
Co (nejen mě) ovšem vadí, je ignorace ze strany samotné Jolla; troufám si říct, že jsme urazili velký kus práce – vytvořili jsme fungující web i forum – a máme v plánu anglickou mutaci, ovšem o Jolla je velmi málo souhrných informací, pokud byste měli (vážný) zájem se zapojit, budu rád.
Rozhodli jsme se omezit obecný obsah, který se nyní přesunuje k našemu partnerovi Svetomobilech.cz, nyní se budeme snažit psát o o Jolla ještě více a ze „štěků“ na Twitteru vytvářet zajímavé příspěvky. Recenze příslušenství a další přístrojů samozřejmě zůstanou.
Za celou redakci my-Jolla.cz předem děkuji za podporu a „stay tuned.“;)
logo-mj